close
Cart icon
User menu icon
User icon
Skontaktuj się z nami:
+48 888-916-333
Lightbulb icon
Jak to działa?
FAQ icon
FAQ
Contact icon
Kontakt
Terms of service icon
Regulamin zakupów
Privacy policy icon
Polityka prywatności
Jak rozwiązywać problemy z kursami Codenga

Co zrobić jeśli napotkam na problem?

Chcemy aby Codenga działała prawidłowo na różnych urządzeniach oraz systemach. I chyba nam się to udaje. Jeśli jednak trafisz na jakiś problem, jeśli zauważysz, że coś nie działa tak jak powinno, to skorzystaj z sugestii zawartych w tym artykule. To są standardowe procedury, które rozwiązują zdecydowaną większość problemów z działaniem Codenga.

Odśwież stronę

W wielu wypadkach pomoże przeładowanie strony oraz wyczyszczenie tzw. pamięci podręcznej przeglądarki. Otwórz stronę Codenga w przeglądarce i spróbuj wykonać poniższe czynności.

Jeśli korzystasz z desktopowej wersji Chrome, to użyj skrótu: Ctrl + Shift + R (Windows) albo Cmd + Shift + R (MacOS). Te skróty powinny także działać w przeglądarce Firefox.

Jeśli używasz Chrome na Android to wyczyść pamięć podręczną w sposób opisany tutaj.

Po wykonaniu powyższych czynności sprawdź od razu czy problem dalej występuje. Jeśli tak to wypróbuj kolejne sposoby.

Sprawdź Codenga w trybie Incognito

Warto też sprawdzić działanie Codenga w trybie Incognito (tzw. tryb prywatny).

Jeśli korzystasz z desktopowej wersji Chrome, to użyj skrótu: Ctrl + Shift + N (Windows) albo Cmd + Shift + N (MacOS).

Jeśli używasz Chrome na Android to skorzystaj z tej instrukcji.

Każda popularna przeglądarka posiada tryb Incognito. Po uruchomieniu tego trybu pojawi się nowe okno przeglądarki. W tym oknie, przejdź do Codenga i sprawdź czy znaleziony przez ciebie problem dalej występuje.

Zaletą trybu Incognito jest to, że nie ładuje on żadnych wtyczek, które dość często powodują różne problemy z działaniem aplikacji internetowych.

Użyj innej przeglądarki

Kolejna rzecz, którą warto zrobić podczas diagnozowania problemu to użycie innej przeglądarki. Zaloguj się do swojego konta Codenga w innej przeglądarce, niż ta z której korzystasz zazwyczaj. Sprawdź czy problem dalej występuje.

Używasz Chrome? To sprawdź czy problem występuje w Firefoxie. Korzystasz z Safari? To wypróbuj Codenga np. w Chrome.

Użyj innego urządzenia

Ze swojego konta Codenga możesz korzystać na różnych urządzeniach. Jeśli masz tylko taką możliwość to sprawdź czy problem pojawia się na innym sprzęcie.

Korzystasz z laptopa i masz pod ręką telefon? Używasz telefonu i masz dostęp do innego urządzenia? Spróbuj się wylogować z Codenga i zalogować ponownie na innym urządzeniu. Sprawdź czy problem dalej występuje.

Jeśli problem wciąż występuje, skontaktuj się z Codenga

Powyższe sugestie wciąż nie rozwiązały problemu? Napisz do nas: https://codenga.pl/kontakt. Możesz też skontaktować się telefonicznie - 888-916-333.

Bardzo prosimy aby podać informacje na temat urządzenia oraz przeglądarki, z której korzystasz. Nie tylko pomoże nam to szybciej rozwiązać problem ale również umożliwi dalsze usprawnianie platformy Codenga.