Otwórz sobie drzwi do kariery programisty     |        Wybierz swoją ścieżkę kariery w IT!     |       Zacznij naukę z 30% rabatem

3 dni 20 godzin
close
Cart icon
User menu icon
User icon
Skontaktuj się z nami:
+48 888-916-333
Lightbulb icon
Jak to działa?
FAQ icon
FAQ
Contact icon
Kontakt
Terms of service icon
Regulamin zakupów
Privacy policy icon
Polityka prywatności
Zdjęcie główne artykułu.

Co zrobić jeśli napotkam na problem?

Chcemy aby Codenga działała prawidłowo na różnych urządzeniach oraz systemach. I chyba nam się to udaje. Jeśli jednak trafisz na jakiś problem, jeśli zauważysz, że coś nie działa tak jak powinno, to skorzystaj z sugestii zawartych w tym artykule. To są standardowe procedury, które rozwiązują zdecydowaną większość problemów z działaniem Codenga.

Odśwież stronę

W wielu wypadkach pomoże przeładowanie strony oraz wyczyszczenie tzw. pamięci podręcznej przeglądarki. Otwórz stronę Codenga w przeglądarce i spróbuj wykonać poniższe czynności.

Jeśli korzystasz z desktopowej wersji Chrome, to użyj skrótu: Ctrl + Shift + R (Windows) albo Cmd + Shift + R (MacOS). Te skróty powinny także działać w przeglądarce Firefox.

Jeśli używasz Chrome na Android to wyczyść pamięć podręczną w sposób opisany tutaj.

Po wykonaniu powyższych czynności sprawdź od razu czy problem dalej występuje. Jeśli tak to wypróbuj kolejne sposoby.

Sprawdź Codenga w trybie Incognito

Warto też sprawdzić działanie Codenga w trybie Incognito (tzw. tryb prywatny).

Jeśli korzystasz z desktopowej wersji Chrome, to użyj skrótu: Ctrl + Shift + N (Windows) albo Cmd + Shift + N (MacOS).

Jeśli używasz Chrome na Android to skorzystaj z tej instrukcji.

Każda popularna przeglądarka posiada tryb Incognito. Po uruchomieniu tego trybu pojawi się nowe okno przeglądarki. W tym oknie, przejdź do Codenga i sprawdź czy znaleziony przez ciebie problem dalej występuje.

Zaletą trybu Incognito jest to, że nie ładuje on żadnych wtyczek, które dość często powodują różne problemy z działaniem aplikacji internetowych.

Użyj innej przeglądarki

Kolejna rzecz, którą warto zrobić podczas diagnozowania problemu to użycie innej przeglądarki. Zaloguj się do swojego konta Codenga w innej przeglądarce, niż ta z której korzystasz zazwyczaj. Sprawdź czy problem dalej występuje.

Używasz Chrome? To sprawdź czy problem występuje w Firefoxie. Korzystasz z Safari? To wypróbuj Codenga np. w Chrome.

Użyj innego urządzenia

Ze swojego konta Codenga możesz korzystać na różnych urządzeniach. Jeśli masz tylko taką możliwość to sprawdź czy problem pojawia się na innym sprzęcie.

Korzystasz z laptopa i masz pod ręką telefon? Używasz telefonu i masz dostęp do innego urządzenia? Spróbuj się wylogować z Codenga i zalogować ponownie na innym urządzeniu. Sprawdź czy problem dalej występuje.

Jeśli problem wciąż występuje, skontaktuj się z Codenga

Powyższe sugestie wciąż nie rozwiązały problemu? Napisz do nas: https://codenga.pl/kontakt. Możesz też skontaktować się telefonicznie - 888-916-333.

Bardzo prosimy aby podać informacje na temat urządzenia oraz przeglądarki, z której korzystasz. Nie tylko pomoże nam to szybciej rozwiązać problem ale również umożliwi dalsze usprawnianie platformy Codenga.